BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Saturday, April 3, 2010

... benarkah...

G:    Aku dapat mengerti bagaimana perasaanmu sesungguhnya, aku turut sedih mendengar kepahitan kamu,semoga kamu selalu diberi ketabahan, kekuatan oleh Tuhan

Aku ingin membantumu, menyampaikan harapan-harapanmu yang besar padanya, mudah-mudahan dia dapat mengerti dan menerima.


...........................................................

Ah, kalau saja kamu tahu siapa diriku yang sebenarnya, kamu pasti terkejut. Belum tentu kamu mahu membantuku menyampaikan rasa hatiku yang gelisah ini. Mungkin saja kamu akan membenciku, menjauhi sambil memaki mengatakan aku gila. Kamu takkan mengerti keadaan ku yang sebenarnya. 

Aku belum mempunyai cukup keberanian untuk mengeluarkan semua yang kurasakan di hati ini dengan sejujurnya, seikhlasnya.

Semua sengaja aku pendam seorang diri, sejak aku sedar, aku tertarik padanya.








0 wanna say something? :