BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Sunday, August 22, 2010

...i,ii,iii...

i.Jadilah yang kumahu. Jadilah yang kumahu. Jadilah yang kumahu.

ii. Air mata tertahan, menunggu waktu untuk dijatuhkan.

iii. Aku amat merindui kamu, sayang

.....................................................................

Aku mahu tenggelam dalam khayalan.

Baring di atas rumput, menjengah langit, mencecah pekat malam dan mengira bintang.

Aku mahu melihat dunia tanpa memandangnya. Berselisih bahu dengan masa lalu dan aku mahu tersenyum. Betapa perkara-perkara lama telah membawa ku ke sini. Suka dan duka, itu perkara kedua.

Aku mahu tenggelam dalam khayalan. Hari ini.





2 wanna say something? :

senandung semalam said...

teringin jugak nak hidup cm ni.. ;)

beautiful_rose said...

hati kau sedang sakit?
boleh email aku jika mahu luahkan sesuatu...

beautifulrose_azie@yahoo.com