BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Tuesday, November 17, 2009

...maaf...

Buat kamu ...... (sila isi ruangan ini),

Tiada dendam antara kita, tiada marah yang tersisa,sesungguhnya saya ikhlas semusim kita bersama, dan semusim itu pengakhiran sebuah penantian bertahun saya. Sempat juga kamu memberi bahagia cinta, sempat juga saya mengecap bahagia sayang. Terima kasih dan saya maafkan segalanya. Waktu ini adalah pengakhiran bagi segala cerita kita, saya melepaskan semua yang saya perjuangkan  untuk kamu disini.
Maafkan saya.

*dan air mata pun berguguran

...................................................................................


Kawan:  Kamu terlalu lembut gadis, kelembutan kamu buat kamu dipijak, dihenyak seolah-olah kamu tiada hati.

*Bukankah seorang gadis sewajarnya lembut?

Teman:  Kamu masih belum kenal ganasnya manusia di luar sana, memperdaya gadis-gadis naif seperti kamu. Seharusnya berhati-hati.  

*Tipah tertipu.

Sahabat:  Begitu banyak kau memberi peluang, pun begitu kau tetap dipersia, aku bersimpati, tapi apalah dayaku menghalang semua ini menimpa mu. Pun begitu aku tetap kan terus melangkah seiring dengan mu.  

*Hati saya laju mengalirkan darah luka. Apa saja yang  saya rasa saat ini tidak dapat dihurai dengan kata-kata.



9 wanna say something? :

Jalaks said...

berbeza-beza sungguh maksudnyer..dalam..memang dalam..

Beruwang said...

setiap kejadian pasti ada kebaikan nya ... jgn di persoalkan

mamai said...

indahnya hidup jika tiada dendam

fara said...

Buang yg keruh.
Amek yg jernih.

Salam kenal. Thanks sbab folo blog yg tak seberapa tu :)

Tuan Rumah said...

tiada pertikaian pun bukan mempersoalkan, cuma hati ini mudah sangat terusik..

Tuan Rumah said...

memberi maaf, melepaskan dendam tidak semudah kata, tapi saya percaya keikhlasan diri mampu menyimpulkan maaf yang rasanya cukup indah. (senyum dalam derita)

Seroja Jingga said...

hai dik..
maaf lambat datang sini..sememangnye akak bz
kenapa? bunyik nye mcm sigadis patah hati.
bende2 begini memang terjadi dalam hidup. lepas kan segalnyae..biarkan berlalu..God is creating sumthing better for u..rajin2lah singgah blog akak..ade sesuatu yang akak titipkan dulu untuk semua yang patah hati..

kamu pasti rasa lega

salam sayang
kak jingga

Tuan Rumah said...

terima kasih akak

dino said...

Hidup ni x semestinya indah dan

setiap pekara mesti ada hikmahnya.

belajar mengenal diri dulu sebelum belajar mengenal orang.