BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Sunday, November 22, 2009

... :) ...

Satu:
engkau selalu mengingatkan
di saat aku telah lama lupa
katamu, bukankah dulu aku ingin
menjadi gadis yang selalu tersenyum
walau apapun perkara mendatangi?
walau hati pecah dihentak emosi?
terima kasih, mengingatkan aku
terima kasih, buat aku tersenyum


Dua:

Seseorang yang pernah hadir, melakar dan mewarnakan kanvas hidup ku kembali lagi seperti dalam novel-novel cinta. Berpuluh-puluh pesanan ringkas dititipkan ke telefon bimbitku, tiada satu pun yang kubalas. Melalui sms si dia meluah ingin menunaikan janji dan menebus rasa bersalah. Cuba meniupkan kembali bibit indah cinta penuh nostalgik. Jauh di sudut hatiku bersuara "bukan sekali itu  kau melukakan, pun bukan sekali ini  kau mendatang, dan setiap kali itu aku menerimamu, tapi bukan untuk sekali ini". Sambil tersenyum aku menekan 'button delete message'.



4 wanna say something? :

i'msosupernotcool said...

wow..
u must be hurt so much..
i think e'bdy dsrve a scond chance..

what?
give him alredi?
then kick him out of ur life..
nuff said..

keSENGALan teserlah.. said...

once hurt,,second chance will be..
secondly hurt,,
go away from my life....

bukak buku baru kak..
=)

cik salmah said...

to i'msosupernotcool : sushnye nak nyebut name kamu. tegeliat lidah, kalau dah beri peluang berkali2, api stil buat kslhn yg same, x tau nak bg ape g da.. huhu

Tuan Rumah said...

to zatie: bersedia terima orang baru.. heheh